In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
S.C. NODA STORE S.R.L., pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de
S.C. NODA STORE S.R.L. ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
În cazul confirmării că produsul a fost returnat conform celor menționate, suma rambursată în urma returlui va fi cea achitată de Cumpărător la plasarea comenzii (sumă ce include și taxa de transport pentru livrarea inițială a comenzii, dacă transportul nu a fost gratuit).
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
Politica de retur pentru produse personalizate
În conformitate cu prevederile art. 16 lit. c) din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, produsele realizate după specificațiile consumatorului sau personalizate în mod clar nu pot fi returnate.
Prin urmare, comenzile ce conțin produse personalizate sunt ferme și nu pot face obiectul dreptului de retragere în termen de 14 zile.
Excepție fac următoarele situații:
- Produsul prezintă defecte de fabricație;
- Produsul a fost livrat deteriorat;
- Produsul nu corespunde specificațiilor agreate (dimensiune, culoare, text, design etc.);
- Produsul nu este conform cu descrierea de pe site.
În aceste cazuri, consumatorul are dreptul să solicite repararea, înlocuirea sau rambursarea contravalorii. Solicitarea trebuie transmisă în scris, prin e-mail, în termen de 48 de ore de la recepționare, însoțită de fotografii și detalii relevante.
Dacă returul este aprobat, produsul trebuie expediat în ambalajul original, cu toate accesoriile aferente. Costurile de retur vor fi suportate de S.C. NODA STORE S.R.L. doar în cazurile de neconformitate.
Restituirea contravalorii se face în termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului returnat, prin aceeași metodă de plată utilizată inițial, dacă nu se agreează altfel.